Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Small 6990:-

Komplett digitalt teoripaket, riskettan samt 5x körlektioner på 55 minuter.
    Ordinarie pris: 7450:- | Spara 460:-

• Paketerbjudande - Medium 10990:-

Komplett digitalt teoripaket, riskettan samt 10x körlektioner på 55 minuter.
    Ordinarie pris: 12150:- | Spara 1160:-

• Paketerbjudande - Large 14990:-

Komplett digitalt teoripaket, riskettan samt 15x körlektioner på 55 minuter.
    Ordinarie pris: 16850:- | Spara 1860:-

• Handledarkurs 400:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är obligatorisk för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 40 min 685:-

Körlektion på 40 minuter.

• Körlektion 55 min 940:-

Rekommenderad lektionslängd där vi är effektiva och hinner med fler moment.

• Teoripaket - Digitalt 1950:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Riskettan 800:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2600:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 5750:-

Komplett utbildning som innehåller all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h.
    Det är denna utbildning som krävs för EPA/A-traktor.

• Paketerbjudande - Förarbevis moped klass 2 3500:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 2 gäller moped som får färdas i max 25km/h.

MC (A körkort)

• Körlektion - 80 minuter 1840:-

Personlig körlektion på 80 minuter efter dina förutsättningar.

• Teoripaket - Digitalt 2000:-

• Riskettan 950:-

Denna kurs lyfter fram risker som är speciella för motorcyklister och ger teoretisk kunskap om beteenden som är riskfyllda. Utbildningen ger dig kunskap och insikt om problemen med alkohol, andra droger och trötthet i samband med körning och en rad andra säkerhetsfrågor som till exempel olika typer av skyddsutrustning, däck, bromsar, olika väglag med mera.

• Risktvåan 4000:-

Riskutbildning del 2 kräver körvana på motorcykeln och innefattar hastighet, säkerhet samt körning under särskilda förhållanden. All skyddsklädsel och fordon tillhandahålles av trafikskolan. All körning sker med komplett skyddsutrustning.

• Lån av MC till körprov 1840:-

Låna en av våra motorcyklar till ditt körprov med trafikverket.

• Utökad B96 - Körlektion Kontakta oss

Körlektion för utökad B-körkort.

• Tungt släp / BE - Körlektion Kontakta oss

Körlektion för BE behörighet, det vill säga tungt släp utan övre viktgräns på ekipaget.

• Ecodriving Kontakta oss

Miljövänlig körning som spar både bensin och planet.

Alla priser är inklusive moms.